02 - Min första kärlek

Vill ni höra? ok! Vi har en video där jag är 3 år och berättar om men "kille" på dagis, ahmen fett gulligt va, räknas det som första kärlek eller? nehe.
OK, min första kärlek var när jag var 7 år, då jag fick min älskade hund maffe, världens finaste, roligaste hund jaaaaa! åh saknar honom helt gal1 myyycket,

så här fin var han, hooppas du har det bäst nu<3


MEN okej, ni ska få höra det nu :D Min första kärlek koom när jag var typ 12, killeeeeen hade varit en av mina bästa killkompisar ett tag och jaaaaaa, sen blev vi tillsammans, i 3 månader sen gick det åt helvete
ett väldigt bra tips är att inte bli kära i era bästa vänner, det är väldigt jätte dumt och onödigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0