söndag

The Voice igår!!! Skulle gått med jasmine och ebba men de var föööör sega och när min mobil dog vid 18.05 drog jag hem till Maja istället eftersom att jag visste att de skulle finnas folk där! 10 i sju åkte hela gänget ner till kungsan och de var galet kul. För varmt, för mycket folk, för mycket fjortisar, men galet kul :D Trängde oss fram och tillbaka, tappade bort några här och där och tillslut var vi bara 4 kvar........


Sprang runt och träffade massa folk överallt som man inte sett på länge. KULKUL

Idag vaknade jag typ 12, åkte in med mamma och åt brunch på ett kinesiskt ställe, köpte med lite saker hem. Bl.a en bok, nya skolgrejer och lite nya kläder.

Trollhättan var sjukt kul och de kommer massa bilder hehehehe Shiiiiiiiiet vad seg jag är. jag har ju bilder från hela sommaren att lägga ut.

Får flipp på mig själv att jag gjort typ allt med JG i år, har självklart haft massa kul eftersom att JG är bääst fast jag borde ha planerat sommaren bättre..... skola på onsdag, snyfft ):


Vilket långt inlägg, utan bilder med, tråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0