Normalt inlägg dårå

Okej, innan jag pluggar ska jag göra ett fint blogginlägg här.

I veckan ahr jag hunnit med att: dö i skolan, gått på NRJ in the park, Bråkat maaassor med olika människor OCH träffat Pangkakan!!!!!!!!!!!!! Har inte träffat Pangkakan på typ 2 år så de var gaalet roligt. Haar känt snyggingen sedan vi satt i sandlådan, det var även första gången jag träffade henne hon fick sitt fina smeknamn.

Jag vill ha höst nununununu. Jag älskar hösten, Hela stämmningen. Typ november/december <3 Ge mig. Ska bli ekonomisk coh börja sticka halsdukar istället för att köpa 300 stycken. Kan tyvärr inte sticka men det löser sig.

PLUGGA sa jag. Då är det plugga som gäller. Goodbye mina 4 läsare HAAHAHAHA. låsa upp/inte låsa upp. Deeeeet är frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0