Med Moaa

hehehe föregående inlägg...... LOL

iallafall sitter jag hemma hos mig med Moa nu, har inte träffat människan sen jag flyttade från södertälje så de känns lite konstigt haha. Funderade på att åka till grönan där jag inte varit på hela sommaren men näe, regn och blåsigt och kallt, uuuscha.

vi ska se på lejonkungen nu eftersom att jag aldrig har sett den heheheheheh, har redan sett massor som jag missat. Ex lilla sjöjungfrun och alla dem, najsbajs



OCH jag ahr hittat en kinesisk serie som jag såg när jag var liten. de är fett läskigt för jag fattar inte vad de säger men jag vet ändå avd de säger för jag minns de från när jag var liten och kunde språket helt okej bra. fett läskigt ahahahah och lite synd att jag inte kan men meeeeen


MOA hääälsar finska pinnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0