hej

juste, jag har en blogg........... mysig dag hemma hos wilma idag med massa trevligt folk. fast jag har ju blivit förkyld igen så sitter hemma nu och mår bajs. treeeeevligt!  

snart kommer Johanna hem hehhehehehe, äääääntligen. Saknar allt underbart folk alltså, har knappt snackat med någon alls under denna sommar, bara umgåtts med JG och typ 3-4 personer här. Och så amie då när jag åkte med till gbg hehe :D

okej, de här inlägget blev rörigt.

gör en lista istället:

1: Jag ska ladda upp finfina bilder från när jag var hemma hoss emma för några veckor sen, tror jag de var, har noll koll på tiden under sommaren  

2: bilder från sundsvall, har trevlig video också från när anna och natta dansar till en mycket fin låt som jag hade i huvudet hela veckan. doooooooooock vet jag inte om den ska laddas upp eftersom att jag står för musiken och jag sjunger jävligt dåligt HAHA

3: åker till värmland fredag eller lördag, värmländska </3

4: Vampire Diaries finns snart att köpa, vill haaa

5: beställde hem massa böcker igår, läsaa!

6: jag har börjat missbruka ordet trevligt

7: Jag drömde om Green Day konserten inatt hehehe, Emelie tog med sig sin solstol in och satte sig ner i den medans alla andra knuffades runt. Sedan lyfte någon upp hela hennes stol och bärde upp henne på scenen... och då fälldes solstolen ihop och Emelie försvann, så fick jag hjälp av en taxi chaufför att leta efter henne men de gick inge bra för han hade ingen gps och kunde knappt svenska. men jag hittade henne på centralen !!!
CP DRÖM

8: solen är bra, bäst tycker jag!

9: SLUUUUUUUUUT PÅ LISTAN


Håller hårt!


Borste!!


Hon som åt glassen!!


Lös Hår


Folket på stan bar också Lös Hår!!

 
Den här bilden har min kompis natta tagit :D:D


Den med!!



Men den här tog jag :D

så gjorde jag inte de ;PPPPppPPPPpPPP


LOL jag orkar inte mer, världens sämsta blogginlägg fast ni får tåla det heheheheh :D alla som orkar läsa allt detta brde belönas med något dyrt och fint

Kommentarer
Postat av: natta

AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH OMG OMG OMG JA DÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH AMAGAAAAAAD, GE MIG NÅT DYRT OCH FINT, BTW.

2010-08-03 @ 20:17:13
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: ANNAVONASUMNESSENGVALL

jag dör.

AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-08-03 @ 23:51:35
Postat av: Frida

HAHAHAH fint fanny xD

2010-08-07 @ 11:39:18
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fanny.... Hur mår du?

2010-08-07 @ 19:47:36
URL: http://lightsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0