bloggablogga

hej C:

torsdag: fick oönskat besök !! hehe nerå, de var ruuligt och jag blev 500 kr rikare

fredag: sovaa länge, snacka i telefon 5 timmar, hoppas de inte var jag som betala. Södertälje på kvällen hem till syster. stackarsstackars unge som ska börja fontana och ha skogsmulle fröken hihi på brunnsängsskolan, hehehehehe. Iaf, började sedan bilresan

Lördag: värmlaand - kil, karlstad, kristinehamn, arvika + andra ställen som min hjärna icke minns.

today: vaknade 14.30 om någon undrar de hehehehe. ska inte göra något alls idag, eller så gör jag de, eller inte..

påååååå tisdag åker vi till ida, najsnajsnajs, har dock inga pengar nu men det löser sig



ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0