blablabla

15.56

vaknade 12. av att mamma var arg och ahde bestämt sig för att kasta ut allt jag äger hehe. Så nu är rummet rätt romt så att säga, menmeeen

Allt är misslyckat, ja, har tänkt på en sak hela helgen, kan inte släppa det. Har massor med ångest men de går inte. FörlåtförlåtFÖRLÅT för att jag är så jävla omogen. Har legat vaken två nätter och önskat att man kunde spola tillbakatiden. Till söndag, för en vecka sedan, innan.

Ska bli den jag vill bli, jag kan om jag vill.

Folk vill att jag sla låsa upp bloggen. Har för tillfället 4 läsare hihi. Känns inte som någon mening, ingen fattar vad jag skriver om här nu ändå.

Tänkte på en annan sak med. håller på att tappa kontakten med alla mina vänner, jag vet inte vad jag gör men jag drar mig undan, utan att tänka, sen är det försent.

16.02 .. Plugga vore bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0