Blaandat

Helluuee!!

igår var bästa kvällen på länge, bäst var det och galet att jag glömt bort hur undebara mina vänner är. Att man kan glömma de, fyfan vad hemskt av mig. Hihi återförening jaa0 :D

Idag gick jag upp cirkus 08.00, eller jag blev väckt. Åkte med mamma till någon skola där hon skulle snacka med folk. Kollade även in jobbet jag funderade på att ta. Jag vet inte hur jag ska göra. Det var rätt chill där men det är varje lördag mellan 9-12? att offra en sovmorgon i veckan känns dåååligt hehehehe, förlorar ju även fredagskvällen eftersom att jag måste upp typ 7 isåfall. Men om man tittar på lönen kanske de är värt? Yeye

sedan åkte vi till stan, köpte med mig liiiite grejer, betoning på lite! Åt min favritsallad på N-K hehehe.

Bilder på sakerna kommer.. kanske


Alice och jag har feta planer om GBG, hoppas de blir av!
ikväll ska jag fixa rummeet som jag har skjutit upp. Imorgon ska jag på någon fotogrej, orkar inte.

Och nu har jag skrivit lite om allt. grattis till er som pallat läsa

HA HA kollaaa vilken fiiiin bild från kent (y

Kommentarer
Postat av: nattadensnygga

fan va ful bild

HAHAHHAHAHA

2010-08-22 @ 21:23:25
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0