åh

Vill ha höst och spöregn, så mysigt<3, vill bara få användning för mina tusen koftor sm man bara kan gömma sig i mot kylan.

Vill att skolan ska komma igång på riktigt, vill se vart jag står, om jag klarar mitt mål. så jävla mycket, långa dagar, börjar alltid tidigt, fifan. Måste börja ta vara på helgerna.

SKA fixa detta. När jag kommer hem ska jag träna, en timme, vart de nu är. Efter de ska varenda läxa göras och datan ska inte ståå i vägen heheheh Skanog köra med data fria dagar för att lyckas.

Så ingen data förutom helger dårå! Med start next week hihi. Bloogen är även löseordskyddad  Vilket gör att jag endast ska använda den för att skriva av mig nu. Fast jag har ju miina närmsta vänner som läser den hehehe, så 10 läsare per dag är det mesta jag kan få för tllfället HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0