Valborg!!

´Huhu. Börjar om en timme och har bild, livkunskap och svenska...... sen slutar vi. Soft schema. Har massor med plugg att göra i helgen men de ska jag inte tänka på idag för idag är det valborg och då ska man ju inte sitta hemma liksom......
Jag kommer ihåg valborg som 6:åring i södertälje HAHA. Först så lekte man med någon på eftermiddagen. Sen gick man till ragnhildsborgsbacken där brasan var och spelade på ett mini choklad hjul där man (iallafall jag) alltid vann en ask med hjärtan HAHAH. Alla var verkligen i backen där. Typ hela skolan och alla man kände. Sen var man duktig och pallade gå upp för hela branat backen och sen gick man ner igen för att det ändå inte fanns något kul där uppe. Och sen när man blev stor fick man åka dit själv med cykeln. Så länge sen HAHAHAH

Mohuuahahah minnen de!! Men nu är det valborg i stockholm som gäller och de blir galet chill det med!.

35 dagar kvar till green day
cirkus 60 dagar till eclipse
cirkus 83 dagar kvartill MUSE

fett najsit

Dags att sminka sig kanske....
Har på mig en blå tub klänning. Kommer nog frysa ihjäl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0