Tisdag

Kan knappt gå, har fått världens skoskav på hälen. För hemskt är det. Jag kommer typ fågå i foppatofflor till skolan imorgon...... Kul!! idag har vi haft temadag, helt onödig, allt vi gjorde har vi redan gjort på livkunskaps lektionerna. Sen Köpte jag New Moon spelet i Gamla stan och imorgon ska jag provspela det med Bea eller Johanna! Efter det var de hemspråk, piano och musikborgen. Efter de hade mitt skavsår blivit så stort att jag inte kunde gå en meter så jag väntade på skjuts i 40 minuter så nu är jag hemma och jag har massor att göra innan jag kan gå och lägga mig.

- skriva en a4 om industri
- Plugga spanska glosor
- Duscha
- Läsa MINST 4 kapitel ur "Chosen"

Okej, de var inte så jävla mycket. men indusrti saken kommer ta sjukt lång tid. Efter det får jag äntligen sova, skulle kunna somna redan nu, hur trött som helst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0