Söndag

Idag är de söndag = plugg dag! Har knappt sovit alls inatt högst 2 timmar. Just nu tittar jag på New Moon med Bea hihi. Jag väckte henne vid sexiden imorse, hon blev inte lita arg.

Väntar på att klockan ska bli typ eftermiddag så att jag kan ringa bakis anders och mobba honom HAHAHAH fifan vad han kommer skämmas över allt han skickat till mig inatt. Eller så ville han att jag skulle få veta ALLT. Hmmmmm, nej jag tror inte det.

Dagens att göra:
- Gratta ida H!!
- Plugga matte, so, spanska, kinesiska, piano, och lära mig låten till musiken utanttil.
- Avboka sjukhustiden
- barnvakt.

Vilken rolig dag huhu... Nej okej men alla dagar kan ju inte vara roliga.

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0