Snart helg, elleeer??

Sjukt seg vecka, jag har trott att de är torsdag ända sedan måndagen och de är fortfarande bara onsdag.

Iallafall, idag blev det inget spanska prov för författarbesöket var mitt under spanska lektionen....... gud vad synd hihi. Men vi ska ändå ha del två av provet imorgon så ja, vi missar inget..
Författaren hette Johan Unenge. Han har bland annat skrivit och ritat serierna till Adam & Eva och Livet enligt Rosa. Trodde att det skulle gå ganska segt men timmen tog slut snabbt. Hahahaha vi satt mest och garvade åt hans dåliga skämt. Han berättade lite om hur man gör för att bli författare.... Och sen skulle han rita upp Eva och Adam figurerna på ett papper och han ritade båda två på typ 40 sekunder, Fan vad jag skulle behöva lära mig det. MVG i bild lätt som en plätt.


40 sekunder för den härbilden, vore inte helt fel att kunna göra de

Nu måste jag plugga! Spanska och fysik, jippie! Men ska inte klaga. Imorgon är det halv studiedag så vi slutar innan lunch. Och på Fredag slipper vi sista lektionen. Snart helg.. eller är det för tidigt att sägade nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0