Siista prao dagen.......

Sista prao dagen ): inte roligt alls. Kommer fan sakna min prao plats sjukt mycket hahah hur kul som helst där. Jag har längtat till nästa dag varje gång jag gått hem och min stora dröm har alltid vart att bli journalist. Sen fanns det ju såklart mindre roliga saker där men man kan ju inte ha roligt jämt. Idag var det ju också 1 april HAHAHAH jag fick till en riktig bra grej !! Fyfan vad jag garvade HAHAHAH. Sen blev jag lurad själv också ett x antal gånger, inte lika roligt hehe. 
Sen på Lunchen var det påskmat. Alltså, jag visste inte att de fanns påskmat?? Förutom ägg då. 
Juste, jag fick ett stort jobb idag också och de var skit nöjda efter haha :D Blev ganska nöjd själv också.
Och idag var det en ny tjej där. Jag kände igen henne fast kan inte minnas vart jag har set henne? tror nästan att jag ska maila henne.

Fick lite små saker som tack för att jag har jobbat gratis för dem i 2 veckor heheh. Bland annat bio biljetter, tummen upp för de  !



Ni glömmer väl inte att köpa Klick idag vaa? mycket bra nummer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0