Pååskafton!!

Påsk!! Goodis  och släkt och ägg. Kul, verkligen! Sitta med folk och vara glad när man egentligen bara vill skrika och klaga över dom. Är så sjukt besviken, jag trodde mer, fyfan..

Men nej, nu har jag gjort tillräckligt många klago inlägg här.

Imorse vaknade jag vid 12 och fixade mig. Fick världens gulligaste "sms serie" av tjejerna, så jävla underbara. Sen åkte vi hem till brorsan, nattaa fick underhålla mig där, så segt . Nu ärvi hemma och nu ska det firas påsk här. Jag tror inte de är måga som firaar lika mycke som vi? liksom påskafton är ju lika självklart som julafton.
fast jag säger till alla att vi inte firar alls heheh :) ingen aning om varför jag gör det.



jag har inte tagit med kameran ut på hela veckan, kanske dags att göra de igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0