Måndag

Imorgon är det operation dagsverke. Jag skulle egentligen städa hemma för 20 kr..... men nu Har mamma redan städat hela lägenheten, mitt rum också, de kan ju inte betyda att hon är på bra humör men iallafall betyder ju det att jag är ledig imorgon! Sjukt najs. Fast jag har ju eftermiddags lektioner på tisdagar så jag går mellan 15.0 och är hemma 18.00. Men det är ju alltid något. Jag borde plugga också för jag har några uppsatser som ska in i maj. Jag försöker att inte skjuta upp allt men de går ju inte..

* 7 Maj ska en Novell vara inne, jag vet inte ens vad jag ska skriva om....
*14 Maj ska min Prao uppsats vara inne, hela samhälle betyget avgörs på det.
*15 Maj ska en geografi uppsats vara inne, mitt egna fföretag. Hela geografi betyget avgörs på den uppsatsen.
*28 Maj ska läsloggen var inne.... och den är redan framflyttad.

Yeye, om jag börjar nu hinner jag säkert..


Jag är Sjukt jävla taggad för Green Day nu !!!!!! Jag vill ha 5 juni NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0