LååångFredag

Vad i helvete gör jag uppe så här tidigt? Jo, de är en bra fråga de. Drömmde helt sjuka drömmar inatt också, Bland annat en hemskt dröm om simon HAHAHA rätt åt honom..
Idag börjar påskfirandet hemma hos oss, och jag är redan trött på det. Påskmaten är som julmaten och den mår man bara illa av. Godis i hela lägenheten gör att man äter FAST att man inte är sugen = mera illamående. Gula kycklingar står överallt hemma hoss oss och dom är sjukt läskiga. Speciellt på natten, deras ögon lyser.
Men det finns ju fördelar medpåsk med, speciellt LOVET :D
Sjukt najs!

Jag hinenr inte gå ut något idag, eller liksom, vad ska jag göra ute klockan 10 på en fredag när alla sover? Ska läsa "Vampyrens Märke" (del 1 i House of night serien). Boken har funnits hemma hos oss 1hel månad. Dags att läsa ut den. Varför har jag blivit besatt av vampyr böcker? Ännu en bra fråga.


Hur svårt kan det vara att vara seriös på bild?



Kommentarer
Postat av: jasmine

aww.. vad söt du är :DD♥

2010-04-02 @ 11:12:00
URL: http://minnasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0