i´m back

Back on track! Sjukt taggad nu alltså, gud vad mycket som kan hända under ett dygn.
MVG på svenska uppsatsen som jag trodde skulle gå helt åt helvete fick upp min motivation. Nu fan sak de skapas MVG här den sista tiden i skolan. Klart att jag klarar det. Galet taggad blev jag också när vi flyttade fram det hemska Kemi provet. Nu har jag fan chansen att höja mig. Pluggandet börjar redan ikväll, typ nu efter det härinlägget.
har lite andra uppsatser att börja på också......... Fan, jag ska klara skolan. Jag kommer att klara den.

Sen så ska "bortskämd unge" - stämpeln försvinna en gång för alla. Det jag redan har planerat (guldkort, busskort, 2 gbg resor, sundsvall.) för sommaren betalar mamma men efter det blir det barnbidraget varje månad. Kommer bli svårt att klara sig på 1000 kronor...... men de ska väl gå? Jag får sluta köpa böcker helt enkelt.. och äta ute.. och köpa kläder.. och gå på bio.. och bjuda mina vänner! mohahaha gillade ni de sista eller???

Och nu när det är fett najs väder ute kan jag börja springa/powerwalka........ vi får se hur det blir med springa hehehe måste bara få över musik på mobilen, de är fan omöjligt? jävla samsung i need help. Menmen, lotta kommer inte undan, jag vill fortsätta simma och hon får joina mig (:

Nu ska jag ta fram morgondagens outfit........ mycket viktigt. Sen ska jag packa skolväskan, annars glömmer jag något hemma. Kolla vilken duktig skolnörd jag har blivit sen igår. Och ända anledningen att jag har skrivit allt de här på bloggen nu är för att ni ska påmina mig när jag börjar gnälla igen ;) vilket kanske är redan imorgon?
Nejnej, de ska inte hända. Skolan är ju rolig! ehum.... eller inte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0