Hemma från frissan

Alltså, hon kapade en ganska stor bit av mitt hår. Mer än en decimeter. Fifan. Och hon fixade också så att de blev lite tunnare, sjukt uppskattat alltså. Plus att hon testade en Platt tång på mig. För de tar jävligtlång tid för mig att få rakt hår med den jag har hemma och den kostade ändå 1500 kronor, ibland blir de ingen skillnad alls när man använder den. Men hon berättade att jag har för tjockt hår för den så jag måste ha en varmare, typ 210 grader tror jag hon sa. Och den var helt underbart bra. Håret blev platt efter bara btyp 3 tag, annars brukar jag behöva kanske 15. Så fint. Så nu är den stora frågan om jag ska Köpa den platt tången för 2000 kronor. Slita på håret dagligen och få sjukt fint hår. Eller om jag ska rak permanenta håret för typ 1800 kronor. De kostade 1300 kr egentligen men mitt hår är ju så tjockt. Hon varnade för att att håret itne blir helt skiprakt om man permanentar men det behöver de ju inte vara. Mycket svårt val. Jag älskar iallafall mitt hår just nu, kärlek på det!



Syns inte bra, men de är underbart snyggt om jag får säga de själv. Så himla värt att lägga ut 2000 kronor på detta.

Kommentarer
Postat av: alice

faaan va fiint!!! <3

2010-04-24 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0