HAHAHAH minnen

Jag började städa rummet lite och då hittade jag en gammal skrivbok från 2008. HAHAHAH inte så himla gamal då men ändå. Hittade en "dikt" från när jag var på kollot.... Okej jag borde inte lägga ut den men jag måste HAHAHAHHA omg vad pinsamt.

"Här på kollot är allting bra
De kämpar och kämpar varje dag
Monita och Mikael ett vackert par
Fast Monita behöver en riktig karl
Wille står snopet och tittar på
Ingen vill ha honom ingen kan han få
Men Amie kan han ta, ja de kan han
Hon erbjuder honom sin vackra hand
Han tackar artigt nej, samtidigt som han ursäktar sig
Norajr och Bastian är jobbiga som fan
Skrika och gnälla är det ända dom kan
Men Emil och Nicke är värre dom
Tror att vanligt vatten är flaskor med room
Kristina och karin har alltid kul
Själv är jag avnundsjuk och jävligt sur
L är jobbig som bara den
Fiser och snarkar som äldre män
Maggan, Anna och Marie finns här
Ja alltid kommer de och stör
Peka och Janne snackar jämt
Men i hjärtat tror jag de skäms
För de är fula och knäppa båda två
Men nu vill jag inte skriva mer
Så nu måste jag gå."  


Asså HAHAHHAHAHA jag dör seriöst nu.
2008, bästa året <3

HAHAHAHAHHAHAHAHHA jag kan inte sluta skratta åt dikten, så sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0