Guldkort!

Jag är inte alls vaken tidigt, nejnejnej, inte alls. Dumma borrmaskin jag har inte sovit längre än till 11 sen jullovet typ ....

Yeye, idag ska jag och Alice köpa Guldkort till grönan. De är fan krig där den dagen de öppnar och vi har ingen lust att trängas med små fjortisungar på 12 år huhu. Vet inte vad vi ska göra efter demen jag hoppas att jag kan kika lite på de lila conversen. Problemet är att halva skolan har köpt dom under påsklovet........ vafan jag har ju tittat på dom sjukt länge. De röda är också sniggaa. beslutsångest.

Sen måste jag verkligen städa här, ikväll kommer de folk.

Occch grattisgrattis till alla glada människor som kommit in på sina förstaval :D:D:D Min mobil har blivitbombad sen tisdags typ.... mest igår, ni är grymmmaaa juu.
Och jasmine jag läste din blogg hihi. Du kommer också komma in om du kämpar :D
Igår var jag på sämst humör men idag är jag gladgladglad. Nu ska jag bara hitta min mobil.

be safe


jag har typ vita bollar på kinderna som ser ut som myggbett HAHAH

Kommentarer
Postat av: jasmine

aw tack.. typ alla kom in på sina förstaval utom jag haha :ccc

2010-04-17 @ 12:31:58
URL: http://minnasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0