Fredaag!!

Sitter och kollar på vakna med the voice, precis som jag gör varje morgon. Har gjort de i 1,5 år typ. Idag är det fredag, loove! Sen är de helg, sjukt najsit. Men har en hel del plugg, och de går inget vidare med "skapa många MVG" grejen. Menmen jag har junästa termin på mig. Fast jag fick veta hur jag låg på utvecklingssamtalet. Jag lågpå VG+/MVG- i alla ämnen så de är precis på gränsen...... frutom kemi är jag har typ ig nu. Och jag har MVG i hemkunskap????? Seriöst? Hur kan man få MVG när man håller på att elda upp hela skolan varje onsdag? Men jag ska inte klaga, nejnej.

på samtalet igår.
Pappa: jaa, fanny har ju så många kompisar och mobilen piper hela dagarna och kompisarna kommer alltid före skolan så det är inte särskillt långa stunder hon pluggar, men man vet ju att hon kan om hon vill.
Läraren: Men vad säger du om det här förslaget då, fanny: 2-3 kompisfria dagar i veckan  då du fokuserar på skolarbete till 100%
Jag: ..............*tyst*

Kommer aldrig att hända.


Varför är karmasladden helt booorta................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0