Farsan

Hemma! Idag så åkte jag in till stan och träffade Alice och Emma, och de var ingen snö alls där :D:D:D.. Iallafall kom jag på NU att vi inte gick in i en enda affär? Shiiet, jag måste köpa nytt. Och sen när jag tog ut pengar så fanns de 800 kr mer än vad jag trodde, blev ju ganska så glad då hehe. Fast de var min mamma som hade satt in dom fick jag veta nu x).
Vi gick på bio iallafall och såg Farsan. Den har ju funnits as länge så hade ju varit kul att se någon nyare men vi har snackat om att se Farsan as länge så de var ju bra att de blev  gjort. Blev lite besviken på den, filmen var ju as rolig men jag hade hoppats på att den skulle vara lika bra som Jalla Jalla.
Well, nu ska jag fortsäta med Gossip Girl. Jag är fast!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0