1602 kr fattigare

Okej jag har ju sagt det förut men nu ska jag verkligen sluta skriva onödiga inlägg.
Först idag skulle ju jag och alice köpa guldkort. Alltså, de gick sådär bra att komma dit. Bussarna gick inte eller något men tillslut kom vi fram. Så nu har jag guldkortet här och de kommer bli massa gröna ludn i sommar.... Fast jag börjar fan tröttna. Men ett år till kan man ju ha det. Sen påväg till stan så gick bussarna också cp så vi hamnade på östermalm HAHA. men sen kom vi fram !!! Och vii träffade Amie och hennes kompis på H&M och jag hade typ inget att säga så vi stog bara där heheh. Fast hon har typ krympt eller något? Hon var ju så jävla mycket längre än mig förut.. Vad har hänt?
Gissa vart vi åt? joo, på älskade donken.. Mohaha. Nu ska jag städa, de är inte frivilligt kan jag säga.
 Fifan vad långt inlägget blev.


Hur ser man normal ut på bild??


Något saknas på kortet... de ser så tråkigt ut


Ny Jacka/Kofta/vad fan de nur är.
H står för H********
HAHAHAH okej, jag drev, de är ändå bara Amanda och Johanna som fattar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0