Sovmorgon<3

Sovmorgon idag då, eller ja egentligen inte. Jag börjar 09.20 men de är ju bättre än ingen sovmorgon alls. Och de bästa är då att de just är spanska lektionen som går bort, hata spanska.

Igår var ju inte en av  de bättre dagarna om man säger så.
Och idag så har jag en liten lista i huvudet på vad som måste göras.
Föresten har jag inte köpt julklappar än. duktigt av mig va? senast jag var på stan köpte jag en tröja till mig själv istället.
Men får se till att köpa innan helgen är slut dåå. Dags att välja kläder. Ska gå om en timme men ändå, de tar vädligt lång tid för mig att få på mig något. Samma problem varje dag.


tänkte ladda upp en bild meeen kameran vill inte så tyvärr, ni får klaara er utan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0