Sista dagen i skolan nu!!

För år 2009 då, men de är ju alltid något.
Jag börjar när klockan är lite över 10 men har varit vaken sen klockan var 07.10
Anledningen? Jo, pappa skulle berätta att de fanns frukost framme. Liksom jaha? Så nu är jag inte på jätte bra humör.

Jag hatar avslutningar alltså, man bara sitter där och måste lyssna på kören och massa människor som ska sjunga solo FALSKT. Sen i klass rummet så måste man lyssna på lärarna med och jag kan aldrig sitta still då haha. Jag vill bara ut från skolan.

Borde iallafall fixa mig nu, jag börjar alltid i tid, sen blir jag ändå seen i slutet och börjar stressa och då kommer jag för tidigt istället!

Efter skolan åker jag direkt hem. Egentligen måste jag köpa julklappaar men har massa att fixa hemma idag så får tvinga med någon nästa vecka (:

Eller kan det möjligtvis finnas någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0