Myycket snö!

Helt sjukt vad det snöar och kallt som fan är det också! Hemskt ju. Menmen jag har bara blivit mulad EN gång och det var innan skolan när jag råkade se sebbe vid bussen, de var inte så kul om man säger så.

Sen så har dagen varit, ja, lite onödig kanske. I skolan har vi inte gjort något alls bara haft rast och städat i en halvtimme, trevligt, verkligen! Sen på eftermiddagen gick jag direkt hem för att slippa kylan. Gillar inte!

Dagens roliga kommer från Johanna: "Hej jag heter Johanna och jag är homosexuell" Mhihi resten av de roliga får ni INTE veta.

'
Som sagt: kameran har damp så blixten vill inte försvinna.
Iallafall bakade vi pepparkakor, och jag försökte göra dem fina, men ja, ni ser ju hur det gick!


Jag kom på att tredje advent har varit så de blev att tända ljusen idaaag... Ser ni julklappen där bakom på stolen? De är iallafall inte menningen att jag ska se den (a)


Och sen avslutar vi med en finfinbild på moi !
Jag är alltid så seriös på mina bilder.


Nu så ska jag iallafall ringa en hemlig person och diskutera Twilight. Hehe jaa de är sant, jag kommer aldrig att tröttna på Twilight!!!

Föresten har jag bara kollat på New Moon en gång, fattar ni vad dåligt av mig?? Det ska iallafall ändras! Snart!

Kommentarer
Postat av: natta

HEHEH fin pepparkaka juuuu!

& fanny, du e alltid seriös på dina bilder. >>

2009-12-17 @ 21:05:26
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: iiida

fanibani :3 vem skulle du ringa:D

2009-12-17 @ 23:25:21
URL: http://freakcirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0