Första betygen!!

Jag ska strax ut och så, pappa fyller ju år och har fortfarande ingen present. Men ska fixa det idag!

Betygen då: G i idrott. MVG i spanska, matte, svenska och geografi. Sen vg i allt annat. Sen VG i allt annat.
De var ju inte så kul med G HAHA men får vara nöjd. Hade jag fått lite fler MVG hade jag varit nöjd (a).
Aja nästa termin ska jaag bli pluuggis och adele har lovat att rätta min engelska under lovet i chatt HAHA.
Fast det är ju ändå helt okej betyg för att vara första terminen i åttan.

Juuste ska ju baka tårta till imorgon också, Fett jobbigt jao! Sen måste jag städa och julpynta men de är lugnt för jag vill ändå inte gå ut, kallt som fan! fast måste ju ut iallafall men de är inte frivilligt.

Fan vad chill med jullov nu!! Gilla skarpt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

JULLOV!!!

2009-12-18 @ 21:48:53
URL: http://sharpteeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0