Fixat blogg!

Blev ganska irreterad nu. Hade precis skrivit klart mitt fina inlägg så råkade jag klicka bort de.
Menmen.

Detta är nu min blogg, och så ska det förbli. Inget byta domän här inte.
Soft vecka i skolan, längtar verkligen efter ett lov. Ska bara chilla galet hela lovet och inte öppna skolböckerna en enda gång. Fan vad skönt alltså!!
Skolan tar dd på mig helt seriöst, men de får man leva med är är ganska nöjd med betygen. Hehe de enda som vet mina betyg just nu är JG men på fredag ska ni få se, jag loovar.  Eller ja, jag kommer ju att få G i idrott och fysik TROR JAG men seriöst, jag har ju tid på mig att höja de!
Fysik är verkligen inte min grej. Dencitet och optik och skit, fyfan vad tråkigt man får huvudvärk av att bara tänka på det.

Iallafall: taack hanna för headern!!! Den blev inte som jag hade tänkt mig eftersom att hanna hade lite bråttom med den så jag hann inte ens skicka bilder. Men hon har lovat att göra en ny efter jul så då kan jag nöja mig med den här :D. Och så farlig är den ju inte, mycket fin tycker jag!!!


Ikväll ska jaga bara data nörda och njuta av att kunna vara inne på internet utan att ha ångest för vilka skolgrejer jag har missat. Mhihi jag vet att de låter nördigt men alla har inte turen att gå på brunnsängsskolan, där man får MVG bara genom att vara lite bättre än de andra.


Ja...bilden då... bjuder (:

Kommentarer
Postat av: Hanna

OMFG, FANNY KAN TÄNKA



hehehehehehehehe

skämtaa

2009-12-16 @ 18:23:11
URL: http://lightsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0