då vare den 20 december då (:

nice eller vad? NEJ snart är de fan 2010, kommer bli ett jobbigt år för mig va.

mobilen bombas just nu, samtidigt som jag fixar spotify lista. den är grym kan jag sääga heheh.

Imon ska jag ut iallafall, måste ju träffa folk!men först blire en fet sovmorgon!
Sjukt skönt alltså, tänk om detta hade vart sommarlov? så fiint de hade vart !

Men ska inte klaga, de här är ju bättre än inget liksom.

Utan att verka för besatt så kan jag medela att de är 192 dagar kvar till en speciel film jag väntar på, hm undra vad den kan heta? Första bokstaven är iallafall E! mhih fin liten ledtråd där.
Nej nu ska jag sova, jaa johanna, jag har sovit sen klockan 12! de här skriver jag i sömnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0