25 december !

Snart kommer det mer folk hit eftersom att vi ska fira jul IGEN. gud vad trött jag är på det här nu, menmen, julklappar klagar man ju inte på. Kommer bara få två presenter idag men jag ska som sagt inte klaga, jag har precis räknat ut vad alla mina julklappar tillsammans har kostat och jag säger bara att ni kommer tycka jag är jävligt bortskämd efter att ha hört summan! Därför får ni inte veta (:

Tittar på HP nu iallafall, men funderar på att byta till DH, som ni vet följer jag ju inga serier så jag måste se allt från början. Jag är bara rädd att jag ska bli beroende och glo på alla säsonger under lovet, de vill jag ju inte! Men samtidigt måste jag se klart domunder lovet så jag intesitter och glor sen när skolan börjar, fastnar jag för någotskiter jag i allt, jag har ju vart med om de tidigare.

Sen måste jag packa också! Imorgon blir det ju GBG med lotta!!! Kommer bli fett najs va, men tågresan kommer bli mindre najs. 5 timmars resa med åksjuka människor på ett skabbigt tåg.


JAAJA nu ropar alla att jag måsta städa. Gårdagens julklappar ligger lite överallt i lägenheten, sjukt jobbigt, jag som hatar att städa (:::::::::::::::::::::.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0