22 december

Om man tittar på klockan så ser man att den är över 12 och det betyder att de är den 23 december idag! Julafton imorgon alltså! Nej men de är ju två dagar kvar fast man kan säga att de är jul imon eftersom att vi firar innan också!

Annars då? Lite svårt att uppdatera bloggen under lovet men jag försöker. Sjukt skönt att bara kunna sova och inte göra något alls! Fast de går inte så bra me att sova då folk väcker mig alldeles för tidigt. Hallå vi har jullov?

Sen jag bloggade sist har jag hunnit träffa lite olika människor, och jag har också kommit fram till att de är kallt som fan ute. Och nu snöar det igen, trevligt!

Har kommit på att det fattas en julklapp också så får springa ut imorgon och fixa det, ut och trängas med alla andra efterblivna människor som väntat till sista dagen.
Jaja nu blir det film plus chatt plus julmust. :D

Det här var inte den enda kulan som gick sönder när granen pyntades


Våran väldigt tråkiga julgran haha :D
OCH JAA, den är av plast, någon som vet hur man får familjen att fatta att man måste ha en riktig gran?


Bjuder på en suddig bild där jag är osminkad bara för att jag hade en grymt bra hårdag idag HAHA, det syns inte på bilden men de låg helt rätt idag. Tänk om man kunde ha de så varje dag :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0